Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka -Centrum Medycyny Ratunkowej zatrudni:
Pielęgniarkę/rza/Ratownika medycznego w Specjalistycznej Przychodni Przyszpitalnej – Punkt Pobrań
Główne zadania pracownika:
- Przygotowanie gabinetu, materiałów i innych środków niezbędnych do funkcjonowania Punktu Pobrań,
- Zapewnienie właściwej pomocy pacjentom – wykazywanie empatii, zapewnienie intymności pacjentom, poczucia bezpieczeństwa.
Wymagania:
- Wykształcenie medyczne kierunkowe,
- Aktualne prawo wykonywania zawodu,
- Znajomość podstawowych procedur związanych z pobieraniem materiałów do badań diagnostycznych w Punkcie Pobrań.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Pracę w nowym obiekcie o wysokim standardzie.
- Pracę w profesjonalnym zespole i przyjazną atmosferę pracy.
- Możliwość korzystania ze świadczeń ZFŚS, w tym z dofinansowania do karnetu sportowego.
-
Oferty (CV i list motywacyjny) zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy składać za pomocą poniższego przycisku "Aplikuj".
Szpital nie zwraca nadesłanych dokumentów i rozpatruje tylko te oferty, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu i zawierają klauzulę - zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny, ul. Gen. Augusta Emila. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław, danych osobowych podanych przeze mnie dobrowolnie w celu rekrutacji i ewentualnego dalszego zatrudnienia zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."
Dane zbierane są przez Szpital im. Marciniaka dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Szpital im. Marciniaka zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.